CLARIAH maakt nieuw onderzoek mogelijk met moderne tools en big data, wij ontwikkelden de branding die daarbij past.

Branding

Innovatie in de geestes- en sociale wetenschappen

Services

  • Strategy
  • Branding
  • User Research

Clariah maakt nieuw onderzoek mogelijk met uitingen van ‘menselijke creativiteit’ zoals bijvoorbeeld teksten, spraak, tekeningen en video’s. Door een digitale infrastructuur te ontwikkelen voor onderzoekers bieden we ruimte aan nieuwe inzichten in grote hoeveelheden historische teksten en data. Clariah’s doel: het bij elkaar brengen en toegankelijk maken van deze data. Deze missie inspireerde de branding die wij ontwikkelden voor zowel Clariah als haar platform.

Een passende stijl

Clariah is een autoriteit op het gebied van de geestes- en sociale wetenschappen. Daar hoort een passende huisstijl bij. We hebben op basis van een aantal merkwaarden een nieuw logo ontworpen, kleuren gekozen en lettertypes geselecteerd.

Een naam voor het nieuwe platform

Wij ontwikkelden een nieuwe naam voor het digitale platform: Ineo. Met deze naam openen we de deur naar nieuwe mogelijkheden met data. De komende tien jaar biedt Ineo via dit platform data om te analyseren èn de tools om deze data te analyseren.

Een branding systeem voor Clariah

Eight ontwikkelde een branding systeem voor Clariah. Het bevat gedeelde bouwstenen voor de organisatie, haar platform en de producten die Clariah op de markt brengt. Geïnspireerd door het Modernisme creëren we herkenbare bouwstenen, door de combinatie van simpele vormen met moderne kleuren.

Let's talk

Bel of mail Gaetano

Bekijk meer